Re: kontrast monitora i oczka

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 00:59:38 MET

januszek <januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> Kiedys czytalem, ze ustawianie optymalnej czestotliwosci odswiezania
> zalezy takze od rodzaju oswietlenia jakiego uzywamy w pomieszczeniu.
> Autor tego tekstu ostrzegal przed uzywaniem 100hz przy swietle
> jarzeniowek.

[...]

mam znajomego, ktory zawodowo pracuje w programach CADowskich - twierdzi, ze
nie umie usiedziec przy monitorze ktory ma ustawione mniej niz 100Hz.
Nie wiem, czy to kwestia przyzwyczajenia, ale powiedzial mi, ze jak ustawie
sobie takie odswiezanie to po kliku miesiach nie bede chcial pracowac przy
innym:-)

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}