Re: jak naprawić monitor ???

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 21:54:13 MET

mirek <msobala_at_box43.pl> wklepał
> Jezeli to sie nie stalo nagle, a narasta stopniowo, to zwazywszy ze moni
tor
> ma 5 lat wszystkoo wskazuje na zmniejszenie efektywnosci katod czerw i n
ieb
> w stosunku do zielonej (typowe zjawisko). Nalezy przeprowadzic regulacje
> statycznego balansu bieli (nie ma zadnego uszkodzenia w ukladzie, zimnego
> lutu itp). Nie bedzie to co w nowym , ale obraz poprawi sie . Zjawisko w
> dalszym ciagu bedzie sie nasilac z czasem.

prawda prawda prawda to było chyba to - pokręciłem jakimiś trzema potecjom
etrami w monitorze i obraz mam jak nowy, w końcu to jakoś normalnie wgląda.
Mówisz że to będzie postępować, jak szybko ?? jak oceniasz kiedy mi się za
kres regulacji tych potecjometrów skończy ??
BTW: mam też w chacie 11 letni telewizor Philipsa i tesz coś ostatnio zzie
leniał. Czy w telewizorach też można to regulować ??
michu