Re: jak naprawić monitor ???

Autor: mirek (msobala_at_box43.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 21:13:44 MET

Jezeli to sie nie stalo nagle, a narasta stopniowo, to zwazywszy ze monitor
ma 5 lat wszystkoo wskazuje na zmniejszenie efektywnosci katod czerw i nieb
w stosunku do zielonej (typowe zjawisko). Nalezy przeprowadzic regulacje
statycznego balansu bieli (nie ma zadnego uszkodzenia w ukladzie, zimnego
lutu itp). Nie bedzie to co w nowym , ale obraz poprawi sie . Zjawisko w
dalszym ciagu bedzie sie nasilac z czasem.
Pozdr
Mirek

Użytkownik michu <michu1982_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ur0fd$2ri$6_at_news.tpi.pl...
> [...]
14'
> optiview zmienia kolor na coraz bardziej brudno-zielony. Od razu mówię że
> nie jest to powszechny problem uszkodzonego kabla - kabel oraz karta grafi
> czna są w 100% OK.
> To zzielenienie charakteryzuje się tym że widoczne jest tylko na ciemnym o
> brazie, im bardziej ekran ciemny tym bardziej zielony. Kolor biały wyświet
> lany jest poprawnie, a czarny to jusz praktycznie można nazwać ciemną
khaką
> a nie czernią. na jasnych kolorach (np szare listwy w oknach windowsa)
jest