Re: jak naprawić monitor ???

Autor: mirek (msobala_at_box43.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 18:55:03 MET

Użytkownik michu <michu1982_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9utun6$t0k$2_at_news.tpi.pl...

> Mówisz że to będzie postępować, jak szybko ?? jak oceniasz kiedy mi się za
> kres regulacji tych potecjometrów skończy ??

nie ma reguly, moze trwac dlugo

> BTW: mam też w chacie 11 letni telewizor Philipsa i tesz coś ostatnio zzie
> leniał. Czy w telewizorach też można to regulować ??

jasne, to to samo
jednak procedura regulacji odbywa sie wg okreslonych regul
1. nasycenie kolorow na zero
2. kontrast jw
3. jasnosc na minimalne swiecenie ekranu
i regulujemy odpowiednimi 3 potencjometrami do do uzyskania szarosci
pozdr
Mirek