Re: mam neca 7800b i co dalej ?

Autor: AnkaS. (magik24_ok_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 19:13:30 MET

> Tylko jak mam(y) Ci pomóc jak nie napisałaś nic więcej niż to że masz
> nagrywarkę NEC 16x.
> Powodów może być wiele.
> Napisz jaki masz procek, płytę, system operacyjny (czy DMA włączone czy
> nie).

Duron 600 , Abit KT7a, Wndows Me, dma wylaczone

Jak podłączona spawarka (Primary, secondary Master, Slave)

primary slave

Jakim
> programem wypalasz (WinOnCD, Nero, EasyCD Creator).

Nero 5565 i 5569

Czy kopiujesz w locie
> czy z Image itd.

1 plyta w locie z cd-romu
1 z dysku twardego

przy nagrywaniu kilku cdrw 4x nie wyskakuje komunikat o bufforunderrunie

pozdrawaim
AniaS.