Wirus co zrobic????

Autor: Agatka (gatka1_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 19:23:30 MET

Witam.

Mam zainstalowanego nortona anti virusa 2002.
(najnowsza baza wirusow)

i tak:

siedze przy kompie i.... np. gram w kulki:)
nakle komunikat N.A.V. w pliku bla bla bla "was infected with the
W32.Nimda.enc virus"

no i narton nie moze go naprawic.... i tak z 20 plikow pod rzad...... jedne
za drugim.
po czym koniec.
robir scan wszystkich dyskow i nic juz niczego nie znajduje.
nastepnie za kilka godzin komunikat ze znalazl i znowu to samo.

Dziwne jest to ze wszystkie znajduje w tyk samym katalogu....
c:\dokuments and Setting\all users\dokumenty\[...].eml
w ten wlasnie sposob w ciagu dwuch dni w "quarantine" znalazlo sie 105
plikow......
tyle, ze wiekszosci z nich wogole nie znam i nie wiem skad sie
wziely........
Co zrobic????
Dzieki za wskazowki i przeprasza jesli jest to NTG ale nie wiedzialem gdzie
napisac....

Pozdrawiam Tomek

\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\ratuj3.eml