Re: mam neca 7800b i co dalej ?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:29:16 MET

Użytkownik "AnkaS." <magik24_ok_at_poczta.onet.pl>
> Sprawilam sobie nagrywarke 16x
> NEC 7800b
> Przegralam nia juz 2 plyty :)
> za pierwszym razem bylo 170 za drugim 230 buffer underrunow
Nie napewno tak nie powinno być.
Tylko jak mam(y) Ci pomóc jak nie napisałaś nic więcej niż to że masz
nagrywarkę NEC 16x.
Powodów może być wiele.
Napisz jaki masz procek, płytę, system operacyjny (czy DMA włączone czy
nie). Jak podłączona spawarka (Primary, secondary Master, Slave) Jakim
programem wypalasz (WinOnCD, Nero, EasyCD Creator). Czy kopiujesz w locie
czy z Image itd.
No to chyba tyle,
Pozdrawiam

--