Re: czy to bedzie NTG ? ;-))

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 17:57:39 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9uso2g$rst$1_at_news.tpi.pl...
> "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> A kto jest ;-)
> Tasmowo robiac bys sie spokojnie wyrobil. Przygotowac dyski, poskaladac
> tasmy obrobic wszystkie obudowy i robic masowke. No a dzien ma 24h ;-)

ech ... widzę przyszłego pracoholika ...

> Cdrom nie potrzebny wystarczy jeden dysk z obrazem partycji postawionego
> win2k jak kazdy zestaw taki sam to wogle super.

Tam to nie przejdzie - musi być po sieci i bardzo sprawnie (nie będzie żadnego
rozkręcania komputera itd. - ma działać po kilku minutach od padu systemu ...).

> Podlaczasz bootujesz
> przenosisz obraz partycji (kilka miniut), wylanczasz, odlaczasz i odpalasz
> gotowy system nic nie trzeba ustawiac. Po sieci nie zabardzo wiem jak
> to zrobic :-)

Ghost tworzy dyskietkę startową i wystarczy tylko wrzucić ją do komputera i zboot'ować ...
Nie byłem właśnie pewnien, czy najnowsze wersje obsł. NTFS
(kończmy temat, bo robi się soft ...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl