Re: czy to bedzie NTG ? ;-))

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 10:52:17 MET

"DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> ech - gdybym ja był taki pracowity ...

A kto jest ;-)

> A co do roboty na jeden dzień - na komputer trzeba przeznaczyć min.
> godzinę - myślisz, że będę 12h (bez przerwy) zasuwał ? ;-))

Tasmowo robiac bys sie spokojnie wyrobil. Przygotowac dyski, poskaladac
tasmy obrobic wszystkie obudowy i robic masowke. No a dzien ma 24h ;-)

> Ja chcę to zrobić po sieci - musi działać (zestawy nie będą wyposażone w
> CD ROM).

Cdrom nie potrzebny wystarczy jeden dysk z obrazem partycji postawionego
win2k jak kazdy zestaw taki sam to wogle super. Podlaczasz bootujesz
przenosisz obraz partycji (kilka miniut), wylanczasz, odlaczasz i odpalasz
gotowy system nic nie trzeba ustawiac. Po sieci nie zabardzo wiem jak
to zrobic :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!