Kupilem nowa karte graficzna .....

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 15:26:52 MET

i mam problem. Zamowilem karte Prolink GForce 2 GTS 32 MB DDR. Dostalem
przesylke, ale na pudelku ku mojemu zdziwieniu kryzykiem zaznaczony jest
GFORCE 2 GTS SDRAM. Po wlozeniu karty do kompa przy uruchomieniu widoczny
jest napis GFORCE 2 PRO 32 MB. Acha zapomnialem dodac ze instrukcja w
pudelku jest do GFORCA 2 MX. Co oni mi wreszcie przyslali? Podejrzewam, ze
raczej to co komp wyswietla, ale jak sprawdzic czy karta ma pamieci SDRAM
czy DDR? Czy GFORCE2 GTS to to samo co GFORCE2 PRO, jesli nie to co jest
lepsze?
Czy jakas sandra, lub power strip wyswietli mi wszystko o mojej karcie?
Slyszalem ze typ pamieci mozna poznac po ksztalcie kosci, czy kosci pamieci
na zdjeciu http://www.prolink.pl/produkty/obrazek_pr.phtml?id=977 to DDR czy
SDRAM? Nie bardzo wierze napisom dlatego pytam. Moja karta ma wlasnie takie
pamieci.
Pozdrawiam
marek