Postscriptum. :) (chylę czoła)

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 13:57:46 MET

"Radoslaw Sokol", którego każdy na tej grupie zna
próbował mnie (i nie tylko mnie) przekonać o tym,
że używanie nagrywarki, jako czytnika CDRomu, nie
jest dobrym pomysłem, zaś ja spierałem się z Nim.

Otóż -- chylę czoła. :)
Natchnienie mi przyniosła dziewczyna, która mnie
zapytała o to, czy to prawda, że moim zdaniem na
płytach CDR można coś wykasować, lub coś dograć,
jak na CDRW, czy też tylko tak się jej wydawało,
że ja tak twierdziłem. :) Pomijając moje wywody,
aby nie mówić o rzeczach wszystkim wiadomym, mam
jedynie ochotę napisać, że zgadzam się Tobą. :)

Jednocześnie wycofuję swe poglądy i twierdzenia,
którymi uraczyłem Grupowiczów w tym wątku. :) Co
prawda, z ekonomicznego punktu widzenia były one
słuszne, ale jednak to nie pieniądze powinny być
wyznacznikiem naszego postępowania.

Jednocześnie (oceniając całokształt) chylę czoła
przed kompetencją, która tak rzadko gości na tej
Grupie. :)

Z poważaniem,

Leszek Ciszewski. :)