Re: kontrast monitora i oczka

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 11:18:36 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>

> "Leszek Ciszewski"

> No i? Made in china? Jestes nie zadowolony z monitora?
Owszem. :)
Składany w chinach z (ponoć) japońskich podzespołów. :)

> Napisz wprost o co chodzi, a nie o jakis kotach w worku
> mi tu piszesz.
Rozpisywałem się na ten temat sewgo
czasu i nie zamierzam tego powtarzać. :)

Jak Ci linia ,,prosta" odbiega od rzeczywistej
prostej o 2mm -- to wszystko w porządku,
zgodnie z normami tego monitora. :)

A dlaczego kot w worku?
Dlatego, że nie można sobie posiedzieć w sklepie
i poprzebierać, bo tego na półkach nie ma. :)
(w każdym razie nie było, gdy ja kupowałem)

Lc.