Re: Abit bx6r2 i 1GB RAM

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 12:34:32 MET

On Fri, 7 Dec 2001 10:26:01 +0100, "Maciej Donotek" <mdonotek_at_post.pl>
wrote:

>Komus udalo sie odpalic te plyte z pelna obsada pamieci.
>U mnie komputer restartuje sie pod koniec inizjlizacji Windows-ow.
>Bez problemu chodzi z 3/4 GB.

Kolega ma tę płytę i 1 GB ramu. Instalował też na niej Winde 98 SE. O
ile pamiętam, to podczas instalacji nie miał problemów. Kumpel czytuję
tę grupę, ale pojawi się tu dopiero w poniedziałek-wtorek. Wtedy
będziecie mogli sobie o tym pogadać :)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków