Re: <::: matrox G200 - pytanie :::::>

Autor: ..Quba_PL.. (k.paszkowski_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 21:03:49 MET

Użytkownik "Tomek" <toc_at_master.pl> napisał w wiadomości
> moi drodzy
> chcialbym nabyc Matroxa G200 8MB (bo o 16 raczej trudno ;) ze wzgledu na
> kontrast i ostrosc obrazu (podobno lepsza niz ta ktora oferuja karty
oparte
> na chipsecie Riva i GeForce) lecz boje sie, ze moga pojawic sie klopoty
przy
> plynnym odtwarzaniu fimow (divx,mpeg) . Czy moje obawy sa zasadne ?
>
> A moze ktos z was posiada taka karte i moglby podzielic sie ze mna swoimi
> doswiadczeniami ?
Nareszcie ludzie zauważaja Matroxy ;-))
nie mogłem sie oprzec i napiasc swojego zdania chociaz mam G400
a matroxa kartya graficzne maja wg mnie wymiatajacą jakosc obrazu i nvidia
niech sie schowa do lasu!!!a moja karta ma taka dziwna zaleznosc ze nie
traci tak duzo wydajnosci na wyskokich rozdz!!!!

MATROX rulez ;p

POZDRAWIAM
Kuba Paszkowski       GG:31020
matrox user