Re: Stary BIOS - jak skasować hasło

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 20:58:45 MET

Użytkownik "Admond" <admond_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Napisalem kiedys program kasujacy pamiec CMOS programowo.
> W efekcie wszystkie hasla i ustawienia BIOS'a przechodza
> do historii ;). Niestety nie mam tego programu pod reka,
> jesli jednak bedziecie zainteresowani, to poszukam, ewentualnie
> napisze od nowa...

Kiedyś byłem w podobnej sytuacji, jak Mariusz i bez problemu
znalazłem w sieci strony gdzie były: hasła uniwersalne, programy
do kasowania CMOSu, jakieś sprytne chyba do wyciągania z nich
samych haseł (nie pamiętam dokładnie, ale chyba o to chodziło).

Wystarczy więc wklepać w google'a bios password + jakieś crack,
hack, i trochę tego się pojawi.