Re: <::: matrox G200 - pytanie :::::>

Autor: Qwerty (look_at_my.sig.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 19:51:44 MET

On Fri, 7 Dec 2001 21:03:49 +0100, "..Quba_PL.." <k.paszkowski_at_wp.pl>
wrote:

>Użytkownik "Tomek" <toc_at_master.pl> napisał w wiadomości
>oparte
>przy

>Nareszcie ludzie zauważaja Matroxy ;-))
>nie mogłem sie oprzec i napiasc swojego zdania chociaz mam G400
>a matroxa kartya graficzne maja wg mnie wymiatajacą jakosc obrazu i nvidia
>niech sie schowa do lasu!!!a moja karta ma taka dziwna zaleznosc ze nie
>traci tak duzo wydajnosci na wyskokich rozdz!!!!
>
>MATROX rulez ;p

Jaaasne!
Ażeby jasności stało się zadość to mam w pracy Matroxa G200 8MB,
a więc dokładnie takiego, o jakim myślisz, i na kompie PII 350 filmy
odtwarzają się bez jakichkolwiek problemów.

Matroxów używam od czasu, gdy jeszcze jako średnio uświadomiony
 pececiarz dokupiłem do _serwera_ Matroxa Millenium 2MB za...
14 mln zł. Powód był taki, że w serwerze była wbudowana karta grafiki
512kB, z której nie dało się wyciągnąć więcej niż 800x640x256
kolorów...
W domu mam G400DH.

Pozdrowienia
Qwerty<><><><><><><><><><><><><><><><><>><><><>qwerty_at_gwiazdy.net.pl