Re: Kupilem nowa karte graficzna .....

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 18:42:59 MET

"juha" <juha_at_polbox.com> wrote in message news:9uqjkg$mpe$1_at_news.tpi.pl...
> i mam problem. Zamowilem karte Prolink GForce 2 GTS 32 MB DDR. Dostalem
> przesylke, ale na pudelku ku mojemu zdziwieniu kryzykiem zaznaczony jest
> GFORCE 2 GTS SDRAM. Po wlozeniu karty do kompa przy uruchomieniu widoczny
> jest napis GFORCE 2 PRO 32 MB. Acha zapomnialem dodac ze instrukcja w
> pudelku jest do GFORCA 2 MX. Co oni mi wreszcie przyslali? Podejrzewam, ze
> raczej to co komp wyswietla, ale jak sprawdzic czy karta ma pamieci SDRAM
> czy DDR? Czy GFORCE2 GTS to to samo co GFORCE2 PRO, jesli nie to co jest
> lepsze?
> [...]

* Gts = pro ( ten sam procesor - GeForce2 gts ), tyle że pro ma pamięć
taktowaną 400MHz
( GTS - 200 MHz ) - sprawdź, jak masz taktowaną pamięć
( powinno być w opcjach karty - zaawansowane - > zakładka
z nazwą karty -> dodatkowe właściwości -> częstotliwości, czy takotowanie
( albo coś w tym stylu ) albo programem typu nvmax ...
A jak sprawdzić, jaką masz pamięć ? Może na karcie będzie napisane
- sprawdź wszystkie kości - ale głowy nie dam :o)

--
Pozdrowionka!