Re: server !!!

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 18:57:54 MET

Quebe wrote:

> byl sobie athlon 1,33 GHz i ecs k7s5a
> a w nim 256 MB ddr (kingston), 3x40GB HDD U5, 3xkarty siec, scsi i grafa na
> pci czyli w sumie 5xpci zajete
> no i jak sie okazuje po losowo wybranym czasie 5min - godzina zwisa :(
> zasilacz byl 250 W, ale pozniej tez dalismy i 300W to samo :(
> teraz pytanie w czym tkwi problem, moze nie mozna korzystac z wszystkich pci
> naraz?
> a srv dzialac mial jako www, ftp, wins, mail, dhcpd itp
> ma ktos jakies pomysly? oprocz zmiany architektury na intela lub zakupu
> lepszej plyty

A jak z temperaturka?
Duzo kart i dykow - tasm - wiec cyrkulacja nienajlepsza wiec moze sie cos
przegrzewac........

Coz sporo nawtykane - sprawdz napiecie czy cos nie siada - czasem winne sa
przewody wychodzace z zasilacza - cienkie i dlugie - spadek napiecia przy duzym
obciazeniu.
Czy ten problem wystepuje przy mniejszej ilosci dodatkow?