Re: jak sprawdzic rzeczywista predkosc Athlona ?

Autor: Andrzej Bulak (abu_at_tiger.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:28:22 MET

> jesli jest nalepiony stickers na procku to jak tobie to wogole chodzi???
numer jest na tym małym cypelku - na rdzeniu - a to nie powinno być
zaklejone gdyż papier nie jest najlepszym przwodnikiem ciepła :))))))))
jesli stickers jest naklejony w innym miejscu to nie ma problemu - dobre
swiatło i oczy= gwarancja sukcesu odczytania danych fabrycznych procka -
pierwsza linijka powinna sie zaczynac od A1200 a na koncu jak sie nie myle
powinna byc lireka C -> (266)

Ok, dzieki. Nie tu szkalem gdzie trzeba.
Poniewaz rdzen jest bardzo maly i posmarowany pasta wiec nie przyszlo mi do
glowy tam szukac.
Szukalem na obudowie ceramicznej.

Pozdrawiam
ABU