Dysk Cawiar

Autor: Witek (lewel_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:41:13 MET

Mam uszkodzony dysk Western Digital Cawiar 33200.
Nie mam pojecia czy mozna cos z nim zrobic (oprocz wyrzucenia)
Po uruchomieniu Fdisk nie moge utworzyc partycji podstawowej
w 100 % tylko w 66% , nie ma dyskow logicznych ani innych formatow . Po
uruchomieniu format C nastepuje jakies sprawdzenie allokacji czy cos takiego
trwa to kilkanascie godzin i dysk nie daje
sie sformatowac . Moze ma ktos jakis pomysl na naprawe bo troche szkoda go
wyrzucic.

Witek.