Re: jak sprawdzic rzeczywista predkosc Athlona ?

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:08:05 MET

| Witam,
|
| Mam podejrzenie ze sprzedawca wlozyl mi wolniejszego Athlona niz kupilem i
| przetaktowal go do 1,2GHZ ( za taki zaplacilem).
| Podejrzenie bierze sie z tad ze:
| a) co jakis czas mi sie wiesza
| b) zaladowanie ustawien biosa "safe defaults" i "optimized defaults"
| ustawoia mi zegar procesora na 900MHZ (plyta ABIT KT7A)
| c) po przetaktowaniu do 266MGH zaczyna sie wieszac dosc czesto.
|

| Nie mogę odczytac serii procesora bo jest na nim nalepiony sticker a nie
| chce starcic gwarancji.

jesli jest nalepiony stickers na procku to jak tobie to wogole chodzi??? numer jest na tym małym cypelku - na rdzeniu - a to nie powinno być zaklejone gdyż papier nie jest najlepszym przwodnikiem ciepła :)))))))) jesli stickers jest naklejony w innym miejscu to nie ma problemu - dobre swiatło i oczy= gwarancja sukcesu odczytania danych fabrycznych procka - pierwsza linijka powinna sie zaczynac od A1200 a na koncu jak sie nie myle powinna byc lireka C -> (266)

| Czy znacie metodę jak sprawdzić faktyczną prędkość ?

zdjac radiator i sprawdzić.

| Jak jest Wasza opinia na ten temat ?

kogoś robią w ciula i nie jestem to ja :)

| Pozdrawiam
| ABU

ja również