jak sprawdzic rzeczywista predkosc Athlona ?

Autor: Andrzej Bulak (abu_at_tiger.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 16:49:58 MET

Witam,

Mam podejrzenie ze sprzedawca wlozyl mi wolniejszego Athlona niz kupilem i
przetaktowal go do 1,2GHZ ( za taki zaplacilem).
Podejrzenie bierze sie z tad ze:
  a) co jakis czas mi sie wiesza
  b) zaladowanie ustawien biosa "safe defaults" i "optimized defaults"
ustawoia mi zegar procesora na 900MHZ (plyta ABIT KT7A)
c) po przetaktowaniu do 266MGH zaczyna sie wieszac dosc czesto.

Nie mogę odczytac serii procesora bo jest na nim nalepiony sticker a nie
chce starcic gwarancji.

Czy znacie metodę jak sprawdzić faktyczną prędkość ?

Jak jest Wasza opinia na ten temat ?

Pozdrawiam
ABU