Re: jak sprawdzic rzeczywista predkosc Athlona ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:28:31 MET

Użytkownik Andrzej Bulak <abu_at_tiger.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9uqofl$1mq$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Mam podejrzenie ze sprzedawca wlozyl mi wolniejszego Athlona niz kupilem i
> przetaktowal go do 1,2GHZ ( za taki zaplacilem).
> Podejrzenie bierze sie z tad ze:
> a) co jakis czas mi sie wiesza
> b) zaladowanie ustawien biosa "safe defaults" i "optimized defaults"
> ustawoia mi zegar procesora na 900MHZ (plyta ABIT KT7A)
> c) po przetaktowaniu do 266MGH zaczyna sie wieszac dosc czesto.
[...]

Koniecznie trzeba zaktualizować bios płyty KT7A
(najlepiej żeby to zrobił ktoś kto ma o tym pojęcie
-z dyskietki systemowej oczywiście).
Możesz też spróbować wyłączyć w biosie AGPx4 i fastwrites.

PeJot