Re: Dysk 7200 rpm - do jakich zadan jest lepszy od 5400

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 00:35:34 MET

"wojo" <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl> wrote in message

> Internet , gierki , office
> Nawet jak w korzystajac z netu otworzysz wiecej okienek to korzysta ze
swapa,
> cache ect.........
> Kopiowanie plikow na dysku , defragmentacja - robi kazdy.........

Czyli standard user :-)

> Fujdzitsu jakis 10GB UDMA 66 5400 obr (kolo roku) nie mam - oddalem
>
> IBM DTLA 307030

Czyli w sumie dyski z roznych epok :-)

> Generalnie - dyski 5400 maja gorszy transfer , czas dostepu i mniejszy
cache
> (512 kb a dyski 7200 2mb - odliczajac powierzchnie zajmowana przez
firmware
> wiele nie zostaje)

Generalnie wszytkie dykie teraz maja 2mb cachu co jest bardzo wazne i
glownie
roznia sie czasem dostepu co sie w sumie najbardzie liczy.

> Zalezy - w stosunku do ceny zestawu nie - a wzrost szybkosci istotny

Tem stay jak swiat i roznie juz nudny :-)

> Zeby myszka biegala szybciej to musisz sobie taka podkladke z kotem
> kupic...........

A update firmware :-)

> Mnie tez raczej nie przekonasz ze nie ma roznicy bo dopiero co jestem po

Ja nie mowie, ze _nie_roznicy_ tylko ze roznica w normalnych zastosowaniach
jest mala.

> praktycznej stycznosci z obuma.........

Ale o roznych parametrach :-)

> Oczywiscie przyznam bez bicia - w czasie sluchania tylko mp3 roznicy nie
> widac.......

 W normalnym uzytkowaniu tez nie wciska w fotel :-P

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!