Re: Dysk 7200 rpm - do jakich zadan jest lepszy od 5400

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 11:39:20 MET

Krzysiek wrote:

> "wojo" <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl> wrote in message

> swapa,
>
> Czyli standard user :-)

> Czyli w sumie dyski z roznych epok :-)

Jakich roznych - ten sam wiek 1 rok

> cache
> firmware
>
> Generalnie wszytkie dykie teraz maja 2mb cachu co jest bardzo wazne i
> glownie
> roznia sie czasem dostepu co sie w sumie najbardzie liczy.

Co do tego ze wszystkie maja 2 mb mam powazne watpliwosci - w 5400 to zadkosc
albo model ktory jest tylko na stronie www producenta a w sklepie nie
wystepuje......

> Tem stay jak swiat i roznie juz nudny :-)

> A update firmware :-)

Update user tez pozwala na wzrost predkosci ;)

> Ja nie mowie, ze _nie_roznicy_ tylko ze roznica w normalnych zastosowaniach
> jest mala.

> Ale o roznych parametrach :-)

O identycznych - to by musialy byc jednakowe ;)))))))

> W normalnym uzytkowaniu tez nie wciska w fotel :-P

Jak twardy to rzeczywiscie moze nie wciskac.................... ;)
No szkoujacej roznicy to nie ma ale wyraznie zauwazalna to jest (chyba ze
pracujesz z baza danych albo na bardzo duzych plikach , tudziez z wieloma
aplikacjami na raz.....
Albo grasz w jakas gierke........