Re: Dysk 7200 rpm - do jakich zadan jest lepszy od 5400

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 23:50:59 MET

"wojo" <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl> wrote in message

> Sprawdzales w praktyce???

Jak bym nie sprawdzil to bym nie pisalal.
Podstawa to sprawdzac dyski tak samo zawansowoane technologicznie, a nie
dysk z roznych epok jak to robi wiekszosc :-)

> Sam przez chwile zamienilem IBM 7200 na Fujdisia 5400 i powiem ze komp
> jakby ktos mi pol ramu i proca na polowe wolniejszego zamienil - roznica
> KOLOSALNA.

1) co robisz na kompie
2) podaj dokladne parametry obu dyskow.

> Roznica w cenie nieduza

100zl to nieduzo?

> wszystko dostaje kopa - start programow ,
> doczytywanie danych , samorazwijanie paskow narzedzi nie wspominajac o
> tak oczywistej sprawie jak swap.

I myszka biega szybciej :-)

> Warto naprawde warto 7200.

Mnie chcesz przekonac? :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!