Re: XP wiesza sie przy instalacji

Autor: Kamil 'Raczek' Raczyński (raczek_kaskader_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 19:48:52 MET

jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> nakibordził(a):

>zawiesza sie na chipach via, jest do tego juz jakis fix ale nie wiadomo
>jak dziala, na intelu instaluje sie bez problemu

Wiesza się, ale nie na chipsetach VIA, tylko na GForce'ach.
Nie wiem dokładnie na jakich, ale na pewno na GF2 MX400 AGP 64.
Lekarstwo jest takie:
1. Wyjąć grafikę.
2. Włożyć inną.
3. Zainstalować windowsa
4. Wyłączyć kompa
5. Wyjąć grafikę.
6. Włożyć GForce'a

Et voila :o)

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Dzisiaj jest pierwszy dzień reszty mojego życia" /?/