Re: komputer do biura

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 22:33:45 MET

"Paweł Handzlik" <phand_at_poczta.fm> wrote in message

> Szef ostatnio ma dobry humor i pomyślał o wymianie i unowocześnieniu

Swieta? :-)

> Chodzi mi głównie o pomoc w wyborze płyt głównych. Wymagania, poza niską
> ceną oczywiście, to wysoka stabilność i rozsądna szybkość.

Do biura to najlepiej cos na maksa zintegrowanego. Najlepiej cos na i810 ze
zintegrowana
vga i snd ( np clayton cvatm872 na i810 za mniej niz 300zl
www.komputronik.com.pl)
albo jak by bylo ciezko dostac to na i815e ze zinstegrowana snd i vga do
tego
c667 box.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!