komputer do biura

Autor: Paweł Handzlik (phand_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 18:40:00 MET

Witam i proszę o pomoc!

Szef ostatnio ma dobry humor i pomyślał o wymianie i unowocześnieniu części
sprzętu komputerowego w firmie, zlecając mi wybór odpowiednich komponentów.
Chodzi mi głównie o pomoc w wyborze płyt głównych. Wymagania, poza niską
ceną oczywiście, to wysoka stabilność i rozsądna szybkość. Ale to ostatnie
bez przesady - komputery mają służyć do standardowych zadań biurowych (Word,
Excel, obróbka skanów) + internet + jeden komp z nagrywarką (mamy kontrolery
SCSI). Jak się ostatnio ma sprawa z płytami zintegrowanymi (graf+dźwięk)?
Może to byłby dobry pomysł.
Z góry dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam,
PeH