Re: Win XP - Ważne!

Autor: Olej (olej_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 22:38:21 MET

CD
> ROM i po sprawie odpalasz a dalej przy instalacji pyta się ciebie czy
> zmienić fat na ntfs czy 32 i czy formatować.

Co do uruchamiania instalki z boot-CD to sie zgadza. Natomiast ja miałem
problem ze sformatowaniem partycji w czasie instalacji (cos tam marudzil, ze
na danej partycji sa jego pliki instalacyjne). Rozwiazalem sprawe tak:
zrobilem sobie rescue diski Partition Magic 7, a odpalajac kompa z nich
udalo mi sie bezproblemowo sformatowac partycje systemowa moglem zaczac
budowe systemu od poczatku (a tobie chyba o to chodzi)

Olej