Re: monitor 19"

Autor: ramzes.net (ramzes_at_ramzes.net.antyspam)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 07:25:15 MET

> Mysle ze filtr szklany moze duzo pomoc, gdy rozproszy troche swiatlo
> i punkty rastra sie zleja w jeden obraz.

Moim zdaniem , ten brak zlewania pixeli to wlasnie ta zaleta monitorow LCD,
ale kazdy ma swoj gust.
Ja spedzam przed komputerme kilkanascie godzin dziennie i potrafie docenic
wyraznie wyswietlajacy monitor.

Moze w grach nie jest to wskazane i tam obraz powinien byc nieco rozmazany,
ale jak twierdze praca na komputerze to jedno a zabawa na nim to co innego.
Jesli bedziesz musial siedziec przed monitorm tyle co ja to szybko wyrzucisz
ten filtr.

> Kolory tez beda bardziej miekkie i mniej pocztowkowe.

Poprosze o definicje "kolorow pocztowkowych" bo nie wiem o co biega :)
 Marcin