Re: monitor 19"

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 19:23:33 MET

"ramzes.net" wrote:

> Od lat zajmuje sie grafika i zawsze ( z wyjatkiem pierwszego razu :( )
> uzywalem monitorow z kineskopami Trinitrona.
> Sa po prostu super i nie bede tu wnikal w szczegoly.
> LCD zachwalam poniewaz sa dobre - nie mowi o jakims najtanszym gownianym LCD
> z 1500 zl, ale o powaznych monitorach ( i tutaj znowu przychodzi mi na mysl
> jedyna sluszna firma :) - SONY, choc tu akurat nie bardzo mam porownanie. )
> Miesiac temu przesiadlem sie ze stacjonarnego PC na notebooka i jak do tej
> pory zawsze mowilem ze nie ma to jak porzadny monitor kineskopowy, tak teraz
> [...]

Filtr szklany w charakterze uzyskania miekkosci obrazu.
Nadal mam wrazeni ze LCD to pojedyncze swiecace punkty i jako jak
zdjecia z polaroidu.
Mysle ze filtr szklany moze duzo pomoc, gdy rozproszy troche swiatlo
i punkty rastra sie zleja w jeden obraz.
Kolory tez beda bardziej miekkie i mniej pocztowkowe.
Zreszta te duze telewizyjne LCD maja dodatkowo szybe a nie plastik.