Re: Czestotliwosc odswiezania obrazu i pytanie !!!

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 22:11:31 MET

Dnia 5 Dec 2001 22:45:59 -0800, Morfeusz napisał/a :

>Witam
>
>Niedawno kupilem monitor Sony model CPD-G220 i w instrukcji mam ze dla
>rozdzielczosci 1024/768 max czestotliwosc odswiezania obrazu to 121
>Hz(kolor 32 bity) . W kompie mam WinFasta Geforce2 Titanium - dla
>niego max to 200 Hz w tej rozdzielczosci. Nie wiem dlaczego w Win98SE
>w ustawieniach karty maksymalna czestotliwosc jaka moge wybrac to 100
>Hz?. Prosze o jakies sugestie i z gory dziekuje.
Normalne, sterowniki od monitora nie pozwalają na więcej niż 100 Hz.
Jeśli bardzo ci zależy zobaczyć te 121 Hz to pobaw się programami typu
PowerStrip, ale używanie takiej częstotliwości nie ma sensu a tylko
zmusza monitor do pracy na maksymalnych obrotach, co niezbyt mu służy.

100 Hz should be enough 4 everyone :)))

BTW od ilości kolorów nic nie zależy, bo sygnał wyjściowy z karty jest
analogowy i jest taki sam dla 16 czy 16 milinonów kolorów.

pozdro

--
KRiZBi