detonatory do GTS Pro

Autor: cholera (olkhaa_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 18:50:31 MET

Jakie sa najlepsze dentki do GeForce 2 GTS Pro?
Bo po wizycie na stronie producenta zrozumialam dlaczego ten Prolink byl
taki tani :), a na najnowszych to w 3DMarku 2001 wychodzi mniej punkcikow
niz przy oryginalnych z pudelka (datowane na poczatek czerwca).

I jeszcze jedno. Moze ktos ma XP 1500 + jakis Ge Force, zeby sie porownac?
(od momentu kupna nowego kompa strasznie podniecaja mnie wszelkiego rodzaju
benchmarki :))

I na koniec - nie smiejcie sie z biednej dziewczynki, tylko powiedzcie jak
sprawdzic (bez rozkrecania kompa) czy ma sie DDRy czy moze chamy wsadzili mi
zwykly ram? Bo wszedzie pokazuje tylko 256MB, a zobaczenie jakiegos
kolorowergo napisu "DDR" bardzo podniosloby moje morale :)

Za porady odwdzieczam sie w naturze (marchew, ziemniaki ;P)
cholera