Czestotliwosc odswiezania obrazu i pytanie !!!

Autor: Morfeusz (morfi33_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 07:45:59 MET

Witam

Niedawno kupilem monitor Sony model CPD-G220 i w instrukcji mam ze dla
rozdzielczosci 1024/768 max czestotliwosc odswiezania obrazu to 121
Hz(kolor 32 bity) . W kompie mam WinFasta Geforce2 Titanium - dla
niego max to 200 Hz w tej rozdzielczosci. Nie wiem dlaczego w Win98SE
w ustawieniach karty maksymalna czestotliwosc jaka moge wybrac to 100
Hz?. Prosze o jakies sugestie i z gory dziekuje.

Pozdrwaiam
Morfeusz