Re: SEAGATE ST320413A

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 21:42:22 MET

"--6--MARshALL--9--" <6marshall9_at_interia.pl> wrote in message news:c6ev0uoerqcpkjncn1pnd9qvg2nlm6ddlk_at_4ax.com...

> tylko on tak od pol roku chodzi, to byl najtanszy dysk
> a od jego pisku to tylko mnie glowa boli innym to nie przeszkadza
> zreszta skanowalem go scandiskiem i nic sie mu sie w zupelnosci nie
> dzieje

Proponowałbym nieco mniejszym zauwaniem obdarzać MS Scandisk
i ściągnąć z www.seagate.com narzędzia diagnostyczne i nimi
przetestować dysk. Parę dni temu miałem do czynienia z dyskiem
tej firmy (4.3G) który Scandiskiem testował się ok a tymczasem
program diagnostyczny znalazł błąd kwalifikujący dysk do wymiany.
Niestety dysk już był po gwarancji. Lepiej Ty sprawdz swój teraz...