Re: Najszybszy Celeron na P3B-F

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 21:03:53 MET

On Sun, 2 Dec 2001 01:21:33 +0100, "Tomek"
<thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO> wrote:

>Tu mnie zaskoczyłeś !!!
>
>Sam mam P3BF i przyznaje się, że na P2B C800+ nie testowałem, ale tak na
>zdrowy rozsądek to powinien chodzić - to przecież taki sam Coppermine jak
>wspomniany 633, co najwyżej może być problem z biosem (robiłeś upgrage ???)
>i obsługą rdzenia cd0 (ale cd0 są od 733 - ciekawe czy by chodził 733 cd0
>???) albo identyfikacji 100 MHz FSB - to pojawiło się właśnie 800 i wyżej.
>
>Mimo wszystko uważam, c800 na P2B powinien chodzić. Może ktoś inny dorzuci
>nowe fakty do tej sprawy ???

korespondowalem z gosciem, ktory na p2b rev 1.10 odpalil bez
problemow celka 800. na grupie inny chwalil sie sukcesem z celkiem
900. nie spotkalem jeszcze nikogo kto by odpalil na p2b cel 1000
czy 1100.
moze powodem klopotow z odpaleniem celka 800 bylo cos innego -
pamiec pc66, zle ustawiona zworka agp, zle ustawienie zworek na
przejsciowce. tak czy siak sadze, ze to powinno dzialac.

--
klaniam sie,
cegla