Odp: Najszybszy Celeron na P3B-F

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 21:23:17 MET

> korespondowalem z gosciem, ktory na p2b rev 1.10 odpalil bez
> problemow celka 800. na grupie inny chwalil sie sukcesem z celkiem
> 900. nie spotkalem jeszcze nikogo kto by odpalil na p2b cel 1000
> czy 1100.
> moze powodem klopotow z odpaleniem celka 800 bylo cos innego -
> pamiec pc66, zle ustawiona zworka agp, zle ustawienie zworek na
> przejsciowce. tak czy siak sadze, ze to powinno dzialac.

Będę miał okazję niedługo póścić 1,1GHz Celeronka na P2B rev.1.10 -
dotychczas udało mi się póścić Celeronka 633_at_792 na standardowej przelotce
bez zmiany napięcia, a po zmianie na przelotke z możliwością ustawiania
vcore - (z 1.65V na 1.85-1.90V) osiągnąłem stabilne 950MHz, a opsobiście
uważam, że to nie koniec przygód z tym procesorem. Chciałem kupić 1Ghz, ale
niestety nie chodził na mojej płycie - jak się potem okazało,
najprawdopodobniej była to wina tego, że nie można było zminić napięcia...
ale to tylko moje przypuszczenia. Myślę, że osiągnąłem satysfakcjonujące
(przymajmniej mnie) wyniki, a co do P3B-F, tpo pójdzie każdy Celek,
dosłownie każdy - kwestia BIOS'a i (koniecznie dobrej) przejściówki
Slot1-FC-PGA (ale nie jestem pewnien, czy P3B była na Slot1, czy od razu
miała złącze FC-PGA.

pozdrawiam,
straits