Re: Odp: Ceny celeronów...

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 21:03:53 MET

On Tue, 4 Dec 2001 13:56:44 +0100, "Marcin J"
<marcin_84_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Po czym moge poznac czy mam cC0 czy cB0?

chyba tylko po numerze seryjnym procka - spisz go, potem zajrzyj
na strone intela. jest tam pdf, w ktorym jest podane dokladnie
jaka seria ma jakie rdzenie, itp. swoja droga przydatna sprawa
taki pdf. np nie mialem pojecia, ze cC0 sa pakowane tylko do
boxow, itp.

--
klaniam sie,
cegla