Re: detonatory do GTS Pro

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 14:27:13 MET

> Jakie sa najlepsze dentki do GeForce 2 GTS Pro?

Najnowsze 23.10 - www.tweak.pl
Jeżeli masz słabe wyniki to sprawdź czy przypadkiem
nie jest włączony w sterownikach - FSAA.

> I na koniec - nie smiejcie sie z biednej dziewczynki, tylko powiedzcie jak
> sprawdzic (bez rozkrecania kompa) czy ma sie DDRy czy moze chamy wsadzili mi
> zwykly ram? Bo wszedzie pokazuje tylko 256MB, a zobaczenie jakiegos
> kolorowergo napisu "DDR" bardzo podniosloby moje morale :)

Zależy na jakim chipsecie masz płytę.
Jeżeli na amd761 lub kt266(A) to nie mogli zainstalować innej
pamięci niż ddr.
Możesz też przy starcie komputera zobaczyć w tabelce-naciśnij szybko pause.
Ew. SiSoft Sandra 2001

> Za porady odwdzieczam sie w naturze (marchew, ziemniaki ;P)

Sugerujesz że mężczyźni nie są bezinteresowni ? ;)

PeJot