Re: LG CDROM x52 nadaje sie tylko za zlom?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 18:31:53 MET

> Czolem
> Czy moze ktos z grupowiczow uzywa CD_ROMA LG x52 (8522B v1.02) ?
> Czy ma ktos z nim klopoty?
> Cd-rom ten chodzi mi jak chce (w98se, w2k) - w trakcie kopiowania plyty
> na dysk potrafi
> sobie zrobic przerwe na kilkadziesiat sekund albo kopiowac z predkosciami
> ok x4.
> Poza tym pomimo iz mam wlaczony tryb DMA - potrafi skutecznie zajmowac
> wiekszosc zasobow procesora (c366 na abicie BE6-II z najnowszym biosem)
> CD-rom chodzi na osobnej tasmie na kontrolerze UDMA33
> [...]

Pozwolcie, ze zamiast odpowiedzi umieszcze cytaty z dyskusji
na pl.comp.os.ms-windows.win9x (26.11.2001):

"Witam grupe
Problem moj jest taki: podczas pracy napedu strzelilo i CD ROM rozpadl sie
na kawalki, blokujac naped.
W serwisie stwierdzili ze to wina CD ROMa i mimo gwarancji musialem zaplacic
za nowy naped.
W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos z szanownych grupowiczow mial taki
przypadek i co na to serwis.
Dodam ze byl to LG 52.
Pozdrawiam.Stanislaw Blaszczok "

a oto odpowiedz:
"Mialem ten sam problem z tym samym cdromem, chyba to jest jakas wada tych
odtwarzaczy,. ja oddalem do serwisu i naprawili za darmo (mialem gwarancje)"

inne opinie w podobnym tonie.

Pozdrawiam
Marcin Tworek