Re: czy jeśli podłączę...

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Thu 06 Dec 2001 - 19:38:48 MET

| A czy masz zamiar używać równolegle obu, czy też szybszy dysk będzie
| główny, a wolniejszy będzie zapisywany/odczytywany tylko okazjonalnie?

generalnie będę korzystać z obu, itp. ale soft bedzie na 7200 a backup i inne takie, dane na drugim 5400 wiec chyba to nie bedzie mialo znaczenia???

po prostu czesto potrzebuje wleciec do kogos z dyskiem, albo dostaje 20-30 plyt z divix'ami i musze w ciagu 1-2h przegrac na dysk wszystko, a jako ze mam 20gb(7200) to przydałby sie 40-60gb na przechowywanie danych.

Jak dobrze rozumiem ew. spowolnienie dysku szybszego bedzie mialo miejsce w momencie kopiwoania danych z jednego na drugi, natomiast przy korzystaniu z programów na dysku szybszym, dysk5400 nie będzie uzywany i nie bedzie różnicy w prędkości??

nie chciałbym mieć sytuacji gdy dysk - którykolwiek - będzie mi sie "zatykał" - jakieś przerwy w tranferze itp.

pozdrawiam