LG CDROM x52 nadaje sie tylko za zlom?

Autor: Tomasz Kramer (remark_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 17:17:03 MET

Czolem
Czy moze ktos z grupowiczow uzywa CD_ROMA LG x52 (8522B v1.02) ?
Czy ma ktos z nim klopoty?

Cd-rom ten chodzi mi jak chce (w98se, w2k) - w trakcie kopiowania plyty
na dysk potrafi
sobie zrobic przerwe na kilkadziesiat sekund albo kopiowac z predkosciami
ok x4.
Poza tym pomimo iz mam wlaczony tryb DMA - potrafi skutecznie zajmowac
wiekszosc zasobow procesora (c366 na abicie BE6-II z najnowszym biosem)
CD-rom chodzi na osobnej tasmie na kontrolerze UDMA33

Dla porownania mam nagrywarke Teaca x16, ktora w przeciwienstwie do LG
chodzi jak brzytwa.

Pozdrawiam

Tomasz Kramer
e-mail : remark_at_student.uci.agh.edu.pl
ICQ : 97372719