Re: Dysk 7200 rpm - do jakich zadan jest lepszy od 5400

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 17:27:17 MET

"Habrzo" <ekuznar_at_interia.pl> wrote in message

> W jakich zastosowaniach szybszy dysk (7200 rpm) lepiej
> stosowac od dotychczasowych (5400 rpm).

Tam gdzie operujesz duzymi partiami danych czyli np.
obrobka a/v. W normalnym zastosowaniu duzej roznicy nie ma.

> Mi chodzi glownie o gry - czy ma to jakies istotne
> znaczenie dla gracza komputerowego

Duzje ronicy nie bedzie, a wydasz jakies 100zl wiecej. IMO lepiej
dolozyc do wiekszej ilosci ramu albo lepszej karty graficznej badz
monitora, co w graniu najbardziej sie liczy.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!