Re: DDRAM vs SDRAM

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 17:08:43 MET

> Jak to sie ma do 2-10% przyrostu predkosci przy korzystaniu z DDR-ow?

nie wiem jak dokladnie w photoshopie ale np. przy pracy z duzymi plikami i
obrazkami w 3dsmax DDR daja o wiele wiecej niz 2-10% wydajnosci,
powiedzialbym ze nawet 40% przy bitmapach wazacych paredziesiat mega

> Dodatkowe 512 mb bedzie chyba duuuuzo szybsze.
> Potrzebuje sporo ramu bo komputer bedzie sluzyl do obrobki zdjec.

zdecydowanie DDR

> wiekszy? Przy czym prawdziwym testem dla mnie jest predkosc obrocenia
> 200 MB obrazka w Photoshopie, Sandry itp. niewiele mi mowia...

sadze ze DDR bedzie najlepszym rozwiazaniem, ale nie mozna porownywac tak ze
256 DDR = 512 SDR, kupujesz tyle DDR'ow ile chciales kupic SDR placisz
wiecej ale zyskujesz na wydajnosci

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl