Jaki czytnik CD-ROM kupić?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 12:20:54 MET

Nie mogę już patrzeć na mój LG x40. Kilka razy miałem zamiar wywalić to za
okno, ale po pierwsze nie miałbym odtwarzacza (no, zostaje nagrywarka...), a po
drugie ktoś mógłby podnieść to z ziemi, wsadzić do komputera i męczyć się tak,
jak ja teraz.
Który czytnik CD-ROM wybrać? Najprawdopodobniej będzie to TEAC lub ASUS. Bardzo
ważne, by:
- miał wyjście cyfrowe
- odtwarzał bez szumów CD audio
- nie zacinał się przy płytach (!)
- jak najciszej pracował (może mieć spowalniacz, widziałem w Asusie)
Cena praktycznie nie gra żadnej roli. Prędkość mało ważna, tzn. około x40
mógłby być.

--
Don't talk to strangers
'Cause they're only there to make you sad