Re: Jaki czytnik CD-ROM kupić?

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 19:19:18 MET

Jacek Popławski wrote:

> Nie mogę już patrzeć na mój LG x40. Kilka razy miałem zamiar wywalić to za
> okno, ale po pierwsze nie miałbym odtwarzacza (no, zostaje nagrywarka...), a po
> drugie ktoś mógłby podnieść to z ziemi, wsadzić do komputera i męczyć się tak,
> jak ja teraz.
> Który czytnik CD-ROM wybrać? Najprawdopodobniej będzie to TEAC lub ASUS. Bardzo
> ważne, by:
> - miał wyjście cyfrowe
> - odtwarzał bez szumów CD audio
> - nie zacinał się przy płytach (!)
> - jak najciszej pracował (może mieć spowalniacz, widziałem w Asusie)
> [...]

ja natomiast polecam Teac ponieważ jest nie zawodny (o asusie wole nie
wspominać bo to po prostu droga przereklamowan firma produkująca
badziewne napędy które co najmniej 5 razy podczas 3 letniej gwarancji
wracają do serwisu) posiada lepszą korekcje błędów (najlepszą )a tagże
cicho pracuje

pozdrawiam i polecam się na przyszłość

Szym