Re: Jaki czytnik CD-ROM kupić?

Autor: Rafał Lipski (anty_at_spam.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 12:46:31 MET

Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

> - miał wyjście cyfrowe
> - odtwarzał bez szumów CD audio
> - nie zacinał się przy płytach (!)
> - jak najciszej pracował (może mieć spowalniacz, widziałem w Asusie)
> Cena praktycznie nie gra żadnej roli. Prędkość mało ważna, tzn. około x40
> mógłby być.

No to polecam TEAC CD-540E, mam go od roku. Po przesiadce z LG 48x odczułem zniewalającą
różnicę we wszystkim. Nawet w prędkości, bo co z tego że LG był 48 jak co chwila się zacinał,
zwalniał, no i odgłos z niego dobiegał jak z małego odkurzacza :)))

Pozdrawiam, Lipa
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"