Re: Internetowe licytacje allegro, ebay - czy to ma sens ?

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 10:20:01 MET

On Thu, 06 Dec 2001 01:57:26 +0100, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Szukalem sprzetu golfowego na ebayu i znalazlem przypadkowo
>goscia, ktory of eruje 1141 pozycji do licytowania.
>A co ciekawe, nie znalazlem zadnego licytowania.
>
>Czy ma sens zatem komercjalizowanie licytacji internetowych przez biznes
>?
>Przeciez handlujacy kompaktami moze dac i 100.000 ofert, tylko kto ma
>sile, czas i chec je ogladac, nawet gdyby byly wszystkie po 1 grosz.
>
>Mysle ze takiemu ebajowi to przydalby sie juz bardziej doskonaly
>interfejs wyszukiwania, prezentacji ofert, bo sama wyszukiwarka to
>jednak za malo.

> [...]

to ma jak najbardziej sens. swiadczy o tym chociaz ilosc sprzedanych
rzeczy na ebau. nie wiem jak ty szukasz, ale jesli ja cos chce kupic
to jest to bardzo konkretna rzecz (glownie muzyka i filmy) i
wyszukiwarka natychmiast mi wywala czy to co szukam jest i za ile.
prosciej sie chyba nie da.
jak juz jestem zbyt znudzony to ustawiam wyszukiwarke na ending today
albo going, going gone i czasami tam cos trafiam.
nie martw sie, jest to naprawde bardzo cwane rozwiazanie i wszyscy sie
maja bardzo dobrze. <rs>