Re: MASZ PROBLEM Z ECS K7VZA I UDMA 100 ? koniec problemow

Autor: Michal Lukasik (michu_at_iton.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 03:27:02 MET

"Dzibas" <dzibas_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> A u mnie się zgadzała, ale mam inny problem:
> Mam cd-ka UDMA, ale płyta wykrywa go jako PIO4 (przynajmniej tak
> wypisuje w tabelce przy starcie). Co prawda porównując wyniki z innymi
> cd-kami wychodzi, że on w UDMA faktycznie pracuje, ale ciekawi mnie
> czy wszystkie ECS-y tak wykrywają CD, czy tylko ja mam taką przypadłość.
> Dodam, że w biosie wszystkie ustawienia mam prawidłowe.
> Może ma ktoś podobne doświadczenia?

Tak. Jak kupilem te plyte (BIOS 3.2b) mój CDROM raz widziany byl w PIO4 a
raz ATA33. Zmiania BIOSu na 3.3b nic nie dala. Rozwiazaniem okazala sie
wymiana tasmy laczacej CD z kontrolerem. Teraz wszystko dziala jak trzeba.

BTW. U mnie takze przy ladowaniu BIOSu 3.4 suma kontrolna sie zgadzala.

--
Michal Lukasik     mailto:michu_at_iton.pl     ICQ# 53883184